Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Bauke

2023-12-27T11:23:02+01:00

Beste mensen Hierbij een update over Bauke. Zij is het allerliefste hondje dat bestaat volgens ons... Ze voelt zich al helemaal thuis en heeft haar plaatsje in de zetel gevonden. Ook de eerste nacht viel reuze mee .We hebben ze niet gehoord, zo flink. We zijn heel gelukkig met haar en hopen

Bauke2023-12-27T11:23:02+01:00

Happy

2023-12-27T11:19:02+01:00

Beste Graag wensen we jullie prettige feestdagen. Dat de magie van Kerstmis jullie veel moed en kracht mag geven om de zorg voor de dieren steeds met veel liefde te blijven doen. Wij wensen het jullie en de dieren van harte toe! Maxim, Inge en Happy

Happy2023-12-27T11:19:02+01:00

Billie

2023-12-27T11:10:35+01:00

Beste iedereen, Ik vergeet nooit de dag dat Selma belde, of ik nog een hondje zocht. Billie is nu 7 weken bij ons... en ze is werkelijk een geschenk uit de hemel! Onze kleine oogappel doet het fantastisch.  Wij zijn jullie voor altijd dankbaar

Billie2023-12-27T11:10:35+01:00

Bessie

2023-12-27T10:43:44+01:00

Heel veel lieve wensen van een verwende Bessie en haar baasjes Louis, Eline, Patrick en Ann!

Bessie2023-12-27T10:43:44+01:00

Remi

2023-12-23T14:06:22+01:00

Dag Jos Habibi, de katers en Remi wensen jullie samen met Kristof en mezelf een fijn eindejaar. Remi werd getekend door collega Greet van Level X en wordt onze nieuwjaarskaart Veel groeten Stijn

Remi2023-12-23T14:06:22+01:00

Mila

2023-12-22T17:49:28+01:00

Hello, Nog een update van onze lieve meid. Alles gaat super, ze is de liefste van allemaal, doet geen vlieg kwaad..we willen jullie een prettig eindejaar wensen en hopelijk wat minder dieren in het asiel of veel gezinnen die de dieren een 2de thuis willen geven. Beste wensen voor 2024. Groetjes mila,

Mila2023-12-22T17:49:28+01:00

Brownie

2023-12-21T14:33:01+01:00

Beste Ik kreeg vorige week een telefoontje van jullie om te polsen hoe het gaat met Brownie. Wel, ze is goed gesetteld, al vriendjes met de katten en helemaal opengebloeid tot een super lieve, enthousiaste dame.  We zijn helemaal verliefd op haar zalige karaktertje. In bijlage een paar foto’s . Dikke merci voor

Brownie2023-12-21T14:33:01+01:00

Beau

2023-12-14T16:13:33+01:00

Hoi hoi, Ondertussen zijn we een maandje verder en is Beau zijn dog id in orde. Beau is nog steeds superlief en schattig en wij zijn nog steeds ontzettend gelukkig, blij en trots . Hij is al goed gegroeid en hem borstelen gaat intussen wel heel goed. Hij doet nu ook pipi met

Beau2023-12-14T16:13:33+01:00
Go to Top