Angel
Jos2024-01-13T15:17:47+01:00Hey Jos, In bijlage kan u wat foto's terugvinden van Angel. Fijn weekend. Met vriendelijke groeten
Dag Jos en alle collega's Graag willen wij toch ook nog iets van ons laten horen. We zijn jullie zo dankbaar voor de fijne en liefdevolle manier waarop de adoptie van Max verlopen is. We zijn zo blij en kunnen ons geen leven meer inbeelden zonder hem. Hij is super flink, ligt
Hoi hoi Ik deel graag mijn succesverhaal met jullie over Henny! Hij is sinds maart bij ons maar ik heb gewacht tot nu omdat we toch wel heel veel heuveltjes hebben moeten over klimmen om te komen waar we nu zijn. Henny kwam bij ons als heel bang scheetje en vond heel
Hoi allemaal! De eerste foto met de permanente verbaasde blik is hoe jullie me waarschijnlijk kennen. Voor mijn baasjes ben ik in de voormiddag een drukke kat en namiddag ben ik chill. Ik heb een paar leuke ligplekken. Oh ja, en ik vecht super graag. Maar zonder nagels of tandjes hoor.
Goeiemorgen Jos, Eerst en vooral onze beste wensen voor het nieuwe jaar! Sorry voor het late antwoord, december is een zeer hectische maand op werkgebied voor mij. Concreet heeft hij allergie voor: Huisstofmijt Menselijke huidschilfers Meelmijt (graan en tarwe) Felle allergie voor zuivel Omdat er 2 onvermijdelijke omgevingsallergieën bij zijn zal het
Hallo Jos, Met enige vertraging, maar hier een nieuwe update van Arthur. Maar eerst en vooral willen we jullie een fantastisch 2024 wensen! Keep up the good work! Zoals je op de fotootjes kan zien, is Arthur een ongelukkige hond Deze zomer zijn we met z’n allen naar Frankrijk gegaan, wat een
Hallo allemaal, Hier is weer een berichtje van Nikki. Ze doet het super en is echt een lieve hond. Wij noemen haar wel een een Duitse herder met een chihuahua syndroom. Ze denkt echt dat ze nog een pup is en op schoot kan ook al is ze bijna 2 jaar. Namens
Dag Jos en collega's, Wij wensen jullie een prachtig 2024 waarin jullie heel veel steun krijgen van alle mogelijke kanten. Ook wensen we jullie veel voldoening uit de successen die jullie geboekt hebben. Allerbeste wensen van één van jullie succesjes, onze Stitch. Nu een dik jaar bij ons.... Groetjes Heidi en Dirk
Beste Jos, Selma en alle collega's Hier in Serskamp gaat alles prima ! Bia en Alba (=Mollie) zijn de beste vrienden tegenwoordig ! Veel succes in 2024 voor jullie zowel privé als in het asiel, jullie verrichten schitterend werk ! groetjes en heel fijn oudjaar Ronny & Sabrina - Bia & Alba