Milo
Jos2026-06-11T14:40:11+02:00Dag Jos en het team van Dierenasiel Genk, Vandaag dacht ik aan jullie, want het is exact 7 jaar geleden dat ik Milo bij jullie kwam ophalen. Dat leek me het perfecte moment om jullie nog eens een update te geven. Op 1 juni, zeven jaar geleden, had ik eigenlijk een afspraak









