Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Thor

2024-02-15T10:47:46+01:00

Thor is nu zes weken bij ons en wat voelt hij zich al thuis. Hij is gegroeid van een onderdanige angstige hond naar ontspannen, nieuwsgierig en aanhankelijk. We zien hem genieten en kent zijn thuis en tuin. We hebben een routine op de dag en dat doet Thor goed. Hij wordt steeds

Thor2024-02-15T10:47:46+01:00

Millie

2024-02-14T11:02:09+01:00

Beste Jos en team Graag geef ik jullie een update over ons Millie, één van de teckelpups van de grote inbeslagname eind 2022. Ze is nu 1 jaar lid van ons gezin (de tijd vliegt als je het leuk hebt..) en doet het SUPER. Ze is echt een allemansvriend, zowel voor mens

Millie2024-02-14T11:02:09+01:00

Daisy en Yoda

2024-02-14T10:42:32+01:00

Hallo Jos! Vandaag vieren Yoda en Daisy hun eerste huwelijksverjaardag Dus wilde ik je een aantal foto's sturen van hoe het voorbije jaar geweest is. Groetjes!  

Daisy en Yoda2024-02-14T10:42:32+01:00

Bobby

2024-01-31T10:22:01+01:00

Bobby Hi Jos, Alles gaat heel goed met Bob! Hij luistert ondertussen voornamelijk naar de naam Bobby en is het helemaal gewoon thuis. Het liefste wat hij doet is overal mee naartoe gaan en hij begint ondertussen zelfs enthousiast te worden als hij het woord “snoepje” hoort . Verder gaat hij

Bobby2024-01-31T10:22:01+01:00

Zyna

2024-01-19T14:19:38+01:00

Dag Jos, In bijlage enkele foto's van onze topper Zyna. Groetjes, Shana en Jurgen

Zyna2024-01-19T14:19:38+01:00

Bailey

2024-01-17T11:44:53+01:00

Hallo, Eerst en vooral mijn beste wensen voor iedereen van asiel Genk en ook voor alle beestjes en dat  ze allemaal een forever mandje mogen vinden in 2024 Met Bailey gaat alles goed ,nu in mei wordt ze 10 jaar ,wat vliegt de tijd Ze speelt nog altijd graag met Vladi en

Bailey2024-01-17T11:44:53+01:00

Liesje

2024-01-17T11:39:02+01:00

Hoihoi, Gezien ik vorige week een telefoontje heb gekregen om te vragen hoe het gaat stuur ik graag nog even wat foto’s. Het gaat heel goed, ze is al heel goed thuis. Ze geniet ervan als ze mag loslopen op stal en bij de paardjes. Ze wordt nu elke week gewassen wat

Liesje2024-01-17T11:39:02+01:00
Go to Top