Trix
Jos2024-03-06T16:53:45+01:00Dag lieve mensen van het dierenasiel Hierbij stuur ik jullie nog eens een update van hoe het ondertussen met onze Trix (jullie Viv) gaat. Sinds 3 maanden zijn we de trotse eigenaars van de geweldige Trix en ze doet het heel goed! Op de hondenschool hebben we al privéles gekregen omdat ik in mijn









