Trix
Jos2023-12-14T14:09:19+01:00Trix Dag Jos en collega's van het dierenasiel, Hierbij stuur ik je wat foto's om te laten zien waar jullie Viv (onze Trix) terechtgekomen is. Ze doet het heel goed en we zijn stilaan aan elkaar aan het wennen. Het alleen zijn is een werkpunt maar hierin worden stilletjes aan resultaten geboekt









