Sasha
Jos2024-05-16T10:15:38+02:00Beste, Er is ons gevraagd om wat fotos door te sturen van Sasha en Mick. Bij deze in bijlage. Groetjes,
Dag Jos, We zijn vrijdag nog eens gebeld ivm een update over Trixie. Even op de mail: Het gaat goed met Trixie. Zij heeft thuis echt haar draai gevonden en is echt op haar gemak. Zij heeft tot een week of 2 geleden niet gespeeld, maar begint nu af en toe een
Hoi hoi, Korte update, vandaag eerste ritje met Jay. Hij lijkt het best leuk te vinden. Gelukkig wel nog geen andere honden gepasseerd want dat is nog steeds een uitdaging Verder gaat het nog steeds goed met hem, een plezier om in huis te hebben! Groetjes Pieter en Leroy
Boelie Ras: Akita Leeftijd: 21-1-2020 Kan met andere honden: Nee Kan met katten: Nee Kan op een appartement: Nee Kan met grote kinderen: Ja Deze knappe man is een kruising Akita. Hij is geboren in januari 2020. Zijn vorige eigenaar wilde hem na 6 dagen niet meer
Hey jos!! Weer eens tijd voor een update Senna is nu ruim 2 jaar bij ons. Hij is zoveel gegroeid en zichzelf meer en meer aan het ontdekken. Hij praat tegen ons, hij geeft super goed aan wat hij wilt (in de tuin, iets om te eten, aandacht, spelen,noem het maar op)
Dag iedereen, Wij willen na een aantal maanden nog eens wat van ons laten horen. Het gaat hier heel goed met mij. Ik voel me helemaal thuis en bescherm mijn huis en soms ook mijn straat heel goed tegen andere honden , in het begin met veel lawaai maar intussen weet ik
Dag Jos, Na bijna 5 jaar, even een update van Skif. Nog steeds een vocaal zenuwspier, maar we zijn nog altijd heel blij met hem en hij met ons. Hij heeft ondertussen een vriendinnetje uit Roemenië en alles gaat hier prima. 2 gelukkige honden In bijlage een paar foto's.. Vele groeten, Wendy
Hallo allemaal, hierbij een kleine update over Olaf. Olaf woont nu iets meer dan 2 maanden bij ons en maakt het super. Hij is al heel goede vriendjes met Woody en heeft ook onze harten al dik veroverd. Er wordt veel gewandeld, veel gespeeld en veel uitstapjes gemaakt. Hij heeft ondertussen zijn
Hey Jos! En alle andere medewerkers van het asiel natuurlijk ook! Hier nog eens een berichtje van Juno, kennen jullie me nog? Het was hier gisteren feest want ik ben al een heel jaar bij mijn familie! Wat gaat de tijd snel, vrijdag word ik al 4 jaar, alweer feest, joepie! Ik