Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Skippy

2024-06-19T15:21:42+02:00

Dag allemaal! Na 2 weken ver is het eerste woord dat ons te binnen schiet: onherkenbaar. Die nerveuse, hevige madam heeft rust gevonden. En veel sneller dan we verwacht hadden. Hierdoor was het rijden en bespringen na ongeveer 8 dagen niet meer aan de orde! Benieuwd of ze dit gedrag nog gaat

Skippy2024-06-19T15:21:42+02:00

Nona

2024-06-19T11:27:13+02:00

Hallo lieve mensen, Even een update over mij, Nona. Op 24 mei jl. Ben ik verhuisd naar Sittard. In de auto ben ik heel braaf geweest. Ik gedraag mij als een echte huishond ondanks dat ik dat niet gewoon was. Waaks ben ik wel. Geen vreemd volk of geluiden,  dan ga ik

Nona2024-06-19T11:27:13+02:00

Lou

2024-06-12T16:18:00+02:00

Hey Jos !! Hier gaat alles prima, Lou is goed gewend en ze is in prima conditie. Zelfs toen het wat warmer was (die enkele keer) deed ze het super goed. Ze gaat netjes elke dag mee naar kantoor, maar natuurlijk eerst voor het werk het bos in. Eten is wel een

Lou2024-06-12T16:18:00+02:00

Kira

2024-06-12T11:20:26+02:00

Dag An,hier een kleine updates omdat mijn kleine deugeniet volgens haar boekje vandaag 1 jaar is geworden en ikzelf heb haar nu 8 maand. Eerste foto is van de dag dat ik haar heb mogen adopteren......de andere foto's zijn van vandaag. Het gaat  heel goed met haar...luistert heel goed....is vriendelijk tegen iedereen

Kira2024-06-12T11:20:26+02:00

Nova

2024-06-06T14:28:49+02:00

Hey hier is nog een update over Nova het heeft wat lang geduurd maar ze doet het geweldig

Nova2024-06-06T14:28:49+02:00

Thor

2024-06-06T11:24:31+02:00

Hoi Jos en collega’s, Bij deze weer een update van ons en Thor uit Nederland. Wat gaat het goed met Thor, de beste keuze ever om hem een forever home bij ons te geven. We gaan dagelijks naar het bos met Thor, eerst aan de korte riem en in het bos een

Thor2024-06-06T11:24:31+02:00

Jay

2024-06-05T10:25:22+02:00

Hoi Jos, Een korte impressie van de Eerste tocht van Jay met een jongere en mij. Hij heeft dat super gedaan! Niet te geloven dat hij nog maar 4 maanden bij ons is.

Jay2024-06-05T10:25:22+02:00

Romi

2024-05-31T16:52:08+02:00

Dit is Romi, ze is ondertussen al 5 jaar hier. In het asiel heette ze toen Zina. Alles gaat goed met haar, ze is veel rustiger naar andere honden geworden en heeft enkele vriendjes in de buurt. Ze slaapt bij haar baas onder de dekens :) vooral in de winter, zomers vindt

Romi2024-05-31T16:52:08+02:00

Nero en Noortje

2024-05-18T12:47:13+02:00

Nero en Noortje Hier nog een foto van onze geweldig speciale appart unieke  onze  kindjes met vier pootjes .ze verruimen  ons leven . Zo dankbaar dat ze bij ons in ons gezin zijn . Mvg bart en donja

Nero en Noortje2024-05-18T12:47:13+02:00

Trix

2024-05-16T11:59:00+02:00

Hallo hallo!! Volgens haar officiële boekje wordt onze Trix vandaag 1 jaar!!! FEEST!! Ze is nog altijd haar enthousiaste zelve en zo lief. Ze maakt ons gezin helemaal compleet met haar streken, haar deugnieterij en wij genieten er met volle teugen van. Op de hondenschool gaat het ook prima, ze gaat niet het hoogste

Trix2024-05-16T11:59:00+02:00
Go to Top