Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Senna

2024-07-24T15:23:11+02:00

Op 19.07.2024 zijn andy en ik getrouwd onder het goedkeurend oog van Sennake zoveel liefde, zoveel mensen en zo flink

Senna2024-07-24T15:23:11+02:00

Zomerdrankjes (wijn en fruitsap) ten voordele van Dierenasiel Genk

2024-08-12T18:51:10+02:00

Zomerdrankjes (wijn en fruitsap) ten voordele van Dierenasiel Genk Ben jij ook zo klaar om eindelijk dat BBQ-seizoen in te luiden! Wij ook! Vergeet dat kwakkelweer, en plan gewoon dat feestje! Op onze vernieuwde webshop kan je alvast de lekkerste wijnen, bubbels, en fruitsapjes op de kop tikken, perfect om van

Zomerdrankjes (wijn en fruitsap) ten voordele van Dierenasiel Genk2024-08-12T18:51:10+02:00

Djailo

2024-07-17T11:09:04+02:00

Dag lieve mensen in Genk. Hier ben ik nog eens! Ik ben hier in oudenburg heel goed gesettled. De omgeving heeft niet veel vreemde plekjes meer voor mij. Ik geniet hier! Andere honden.... daar blijf ik het moeilijk mee hebben.  Maar m'n bazinnetje probeert me telkens te leren dat ik rustig moet

Djailo2024-07-17T11:09:04+02:00

Zoë

2024-07-11T16:55:58+02:00

Dag Jos Alles goed met jou? Met enige vertraging bezorgen we jullie toch graag wat foto's van de eerste maanden van Zoë. Ze is opengebloeid tot een energieke, speelse madam die niet van ons te scheiden is. Ondertussen komt ze al goed overeen met de hond van Lise haar ouders. Vorige week

Zoë2024-07-11T16:55:58+02:00

Jade

2024-07-03T12:14:50+02:00

Hallo Jos en co! Hier nog even een update van Jade. Ze is nu bijna 1,5jaar bij ons. Jade is nog heel onzeker aan de lijn, we gaan hier deze zomer extra op inzetten en eventueel nog wat extra hulp hiervoor vragen. Op een losloopwei en bij bezoek doet Jade het super!

Jade2024-07-03T12:14:50+02:00

Bippa

2024-07-10T18:13:58+02:00

Hey Jos, Na lange tijd nog eens een update over onze Bippa. Ze is uitgegroeid tot een gelukkig en relaxed teefje. Ze woont inmiddels al meer dan drie jaar bij ons en heeft al iets langer dan een jaar een hondenbroertje(6 jaar en ook geadopteerd). Op het begin was dat even wennen,

Bippa2024-07-10T18:13:58+02:00

Maurice

2024-07-02T10:19:51+02:00

Dag Jos , dag iedereen met Maurice . Nogmaals bedankt voor de goede zorgen , dikke poot  Met Maurice gaat het super ! Alles is werkelijk goed voor hem , een blij en dankbaar hondje . Kwispel kwispel , de hele dag . Zo blij als ik zijn riem neem , wandelen

Maurice2024-07-02T10:19:51+02:00

Drop/Daran

2024-06-26T16:09:34+02:00

Hoi Jos,   Geen idee of je er na zo veel jaren nog werkt natuurlijk. Maar mocht dat wel zo zijn dan is dit misschien wel leuk. Inmiddels is meneer namelijk alweer 11 jaar oud en nog steeds in goede gezondheid. Hij is de meest geweldige hond die we ons maar kunnen

Drop/Daran2024-06-26T16:09:34+02:00
Go to Top