Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Lina

2024-08-16T10:07:55+02:00

Dag Jos en Selma Precies een week geleden hebben wij (E)Lina geadopteerd. Weliswaar pas na jouw perfect voorbereide spreekbeurt natuurlijk. Wel, hier is de onze, speciaal voor jullie. We wisten dat Lina een bang hondje was en gingen haar dus ook alles stapje voor stapje laten ontdekken. We hebben veel plaats en

Lina2024-08-16T10:07:55+02:00

Vino

2024-08-14T10:55:28+02:00

Hoi Jos, We dachten even een update van Sun (nu Vino) door te sturen. Ruim twee weken geleden adopteerde we hem bij jullie in het asiel. Sindsdien heeft hij zijn plekje bij ons helemaal gevonden  Met Vino gaat alles goed. Hij houdt van spelen in het water/modder, ravotten met ons twee grote

Vino2024-08-14T10:55:28+02:00

Winkie

2024-08-14T10:43:51+02:00

Dag Jos, Ik wou je graag eens een  update geven over ons Winkie. Na bijna 1 maand bij ons doet ze het heel goed. We mogen absoluut niet klagen, ze is altijd een even grote knuffelbeer, lieve pup. Ze luistert goed, ze is proper; ... Je mag ze overal naar toe nemen,

Winkie2024-08-14T10:43:51+02:00

Jessy

2024-08-08T12:27:59+02:00

Dag Jos Op verzoek van Marte stuur ik je hierbij een update over Jessy. Onder het motto een beeld zegt meer dan 1000 woorden bezorg ik je wat sfeerbeelden van onze professionele luilak ;-) Hij is super aanhankelijk, rustig, luistert goed, maakt niks stuk of vuil. Nog geen moment spijt gehad van

Jessy2024-08-08T12:27:59+02:00

Ollie (Rain)

2024-08-07T11:18:50+02:00

Dag Selma en Jos, Zoals beloofd geven we jullie een beetje verhaal over hoe het met Ollie (Rain) gaat na 1 weekje hier bij ons thuis. Ik zou een grapje willen maken en beginnen met "We willen haar graag terugbrengen want het is vreselijk", maar zelfs dat kan ik niet over mijn

Ollie (Rain)2024-08-07T11:18:50+02:00

Teddy

2024-08-07T11:16:58+02:00

Dag Selma, Met Teddy gaat alles heel goed! Hij is in goede gezondheid en nog steeds heel actief voor zijn leeftijd (12 jaar ondertussen). Hij wandelt nog steeds heel graag. Het is een absolute schat van een hond, en ik ben dankbaar dat ik hem heb mogen zien openbloeien. Het is een

Teddy2024-08-07T11:16:58+02:00

Moos

2024-08-01T10:27:53+02:00

Hoi, Een paar sfeerbeelden van Moos’ eerste dagen bij ons. Hij doet het super goed. Hij slaapt bijna door ‘s nachts, speelt overdag met de katten en met ons. Ook deden we al een paar uitstapjes waar hij deels zaken wakker van beleefde Harnasje en Les vormen geen probleem. Hij kent ondertussen

Moos2024-08-01T10:27:53+02:00

Charlie

2024-08-01T10:28:11+02:00

Dag Jos, medewerkers en vrijwilligers Even een update over hoe het intussen loopt met Charlie. De autorit was lang, maar heeft Charlie zonder accidentjes kunnen voltooien. Hij was meteen enthousiast om de tuin te zien en alles meerdere keren te besnuffelen. Charlie en wij sloten elkaar al snel in elkaars hartje en

Charlie2024-08-01T10:28:11+02:00

Mila

2024-08-01T10:14:23+02:00

Dag Jos, Al een heel lange tijd niets meer van ons gehoord! Maar alles gaat heel goed met ons! Ik wou even stoefen dat dit asielhondje toch wel de tijd van haar leven heeft! En al 7jaar op de teller heeft staan, veel te snel. Hopelijk ben je ons nog niet vergeten,

Mila2024-08-01T10:14:23+02:00

Zino

2024-07-24T15:39:06+02:00

Zino Pootje van Zino. We zijn zo gelukkig met Zino!

Zino2024-07-24T15:39:06+02:00
Go to Top