Distel
Jos2025-07-12T10:10:38+02:00Hij dacht eraan in te treden in het klooster. Gelukkig heb ik hem dat uit zijn hoofd kunnen praten. Groeten van Distel en mij. Clement
Hallo Jos, An, en alle anderen die voor Passionata hebben gezorgd! Hier, zoals beloofd, wat nieuws over Passionata, geadopteerd op 17 juni 2025! Het is.. .. Een schatje!!! Ze begint zich "thuis" te voelen en het is ok met de andere hondjes! We zijn 3 dagen na haar aankomst met haar naar
Hey, Esther en Jos , IK wil jullie even laten weten hoe het met mij gaat . En ben ook al een beetje groot geworden . Ik kan braaf zijn maar ook ondeugende zijn . Maar ik kan ook een speelvogel zijn . En ik ga ook graag wandelen met mijn beste
Beste Jos,  beste Selma , Alweer een tijdje geleden dat jullie nog eens wat nieuws over Koda hebben gekregen ! Hoog tijd voor wat foto’s en een up-date. Allereerst, en het belangrijkste ; Koda doet het fantastisch en we zijn allen superblij haar in ons gezin te mogen hebben. Ook Filou blijft het
Hallo Jos, Binky en Bethe, die wij zo’n 7 jaar geleden omdoopten naar Jethro en Tully, maken het goed! Ze zijn intussen 9 en 7,5 jaar oud. Het feit dat ze kruisingen zijn, geeft hun nog veel energie en Tully haar gewrichten doen het goed. Wij gaan binnenkort verhuizen naar een huis
Hey Jos We zijn sinds daarstraks terug van ons eerste weekje vakantie met ons drietjes We zijn met de auto naar het Maggiore Meer in Italië geweest naar het familie vakantiehuis zodat onze dikke vriend natuurlijk ook meekon. Danté is suuuuuper flink geweest. Hij kan inderdaad perfect mee in de auto. We
Hoi Jos. Inmiddels een paar dagen met Parmida gewandeld. Alsof ze dat al jaren doet/deed. Toen ik haar voor t eerst neerzette verwachte ik dat ze stokstijf zou blijven staan. Nou, mooi niet. Ze zette gelijk de pas erin. Nergens bang voor. Ze is juist heel geinteresseerd in alles. Ze loopt zelfs