Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Avalon

2025-06-18T10:55:16+02:00

Hey Jos, Man, hier heb ik een leven. Al is het soms nog paniek als die lady's hier moeten gaan werken om mn lekkere brokjes te kunnen te betalen of als ze eens ergens naartoe moeten. Zijn gisteren naar Iris (dierenarts) geweest. Met mijn oogje alweer beter nu enkel s'morgens en s'avonds

Avalon2025-06-18T10:55:16+02:00

Benji

2025-06-14T10:14:49+02:00

beste dierenvrienden even nog wat nieuws van onze benji is nu al acht maanden bij ons en is een schat groetjes dops

Benji2025-06-14T10:14:49+02:00

Matichs

2025-06-12T10:05:39+02:00

Matichs, Bibke en Sissi, zijn alle 3 adoptiehondjes. Matichs rechts, zijn we vorige week komen ophalen en is een ongelofelijke schat, zijn echt geen woorden voor, deze verblijft bij mijn zus samen met Sissi hondje links die ook werd geadopteerd. In oktober wordt Matichs 11 jaar en gaan we zeker vieren. We

Matichs2025-06-12T10:05:39+02:00

Bo’ke

2025-06-11T10:51:46+02:00

Dag Jos Hier weer eens wat nieuws uit As van Bo'ke Ze doet het heel goed bij mij thuis, met de kleinkinderen lukt het steeds beter, maar nr andere personen toe is ze heel schuchter en wat bang, ze laat zich door niemand aaien en blijft constant in mijn buurt. Als andere

Bo’ke2025-06-11T10:51:46+02:00

Sproet

2025-06-05T16:48:02+02:00

We wouden even laten weten dat alles goed gaat met Sproet die we bij jullie geadopteerd hebben! Sproet had er geen moeite mee om haar nieuw terrein te ontdekken. Ze sprong dadelijk uit de transportmand en begon te verkennen. Ondertussen heeft ze haar favoriete plekjes gevonden. Het liefst ligt ze te

Sproet2025-06-05T16:48:02+02:00

Donka

2025-06-04T11:36:47+02:00

Hey Jos! Vandaag 1 juni vieren we Donka's 12de verjaardag  We gaan geen mooie lange wandeling meer kunnen maken, maar ze wou jullie toch eens laten zien wat ze allemaal bereikt heeft dankzij jullie zorgen en mij te vertrouwen in haar te begeleiden. In bijlage enkele foto's van haar avontuur met haar

Donka2025-06-04T11:36:47+02:00

Zoë (eerst Snowy)

2025-05-31T14:07:14+02:00

Zoë Hallo Selma en Jos Dat ze een kerstkindje is, maakt haar nog schattiger :) Een update die ik heeel graag wil delen is: we kunnen het tuigje best stressvrij aandoen en gaan wandelen!! Veel op getraind met snoepjes, vooral geduld en zonder te pushen en het heeft opgeleverd! Nu dat

Zoë (eerst Snowy)2025-05-31T14:07:14+02:00

GrayZ (eerst Kai)

2025-05-23T12:06:42+02:00

GrayZ Hey Selma en alle andere mensen in Genk, Jullie dachten toch niet dat ik jullie vergeten was he? Ik weet het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets van me liet horen maar de afgelopen weken hebben zo vol avonturen gestaan... En ik heb zoveel nieuwe dingen

GrayZ (eerst Kai)2025-05-23T12:06:42+02:00

Bailey- Wyn

2025-05-22T12:48:17+02:00

Dag Selma en Jos, het gaat nog steeds uitstekend met Wyn Hierbij enkele  beelden groetjes, Jeroen Het verhaal kan hier geplaatst worden

Bailey- Wyn2025-05-22T12:48:17+02:00
Go to Top