Avalon
Jos2025-06-18T10:55:16+02:00Hey Jos, Man, hier heb ik een leven. Al is het soms nog paniek als die lady's hier moeten gaan werken om mn lekkere brokjes te kunnen te betalen of als ze eens ergens naartoe moeten. Zijn gisteren naar Iris (dierenarts) geweest. Met mijn oogje alweer beter nu enkel s'morgens en s'avonds









