Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Snowy-Zoë

2025-05-21T11:03:10+02:00

Zoë Hoi allen Ik wou jullie graag eens een update geven over Snowy. Wij noemen haar Zoë :) Het gaat hier enorm goed. Ze went snel aan hier thuis zijn en de eerste weken gingen veel vlotter dan verwacht. De eerste dagen was het vooral wennen (alle ruimtes en geluiden ontdekken)

Snowy-Zoë2025-05-21T11:03:10+02:00

Danté

2025-05-17T10:03:15+02:00

Danté Hey Jos Alles toppie hier! Echt ongelooflijk hoe snel Danté zich heeft aanpast en zich aan ons hecht! We laten hem vooral doen wat hij graag doet: lekkere brokjes en snacks eten, veeeeeel wandelen, heeeel veeeel knuffelen en nog meer rusten en slapen. Dat lijkt hij prima te vinden Danté

Danté2025-05-17T10:03:15+02:00

Henry

2025-05-14T15:54:03+02:00

Dag Jos, Als bijlagen nog wat foto’s en filmpjes van Henry! Hij maakt het heel goed! Groetjes, Julie en Henry

Henry2025-05-14T15:54:03+02:00

Koda

2025-05-15T15:43:22+02:00

Beste, wat vliegt de tijd, Koda is bijna twee weken bij ons. En zij hoort er helemaal bij ! We kunnen haar niet missen, zo’n lieve, dankbare en innemende hond. En ook voor Filou hoort ze er helemaal bij : waar Filou is daar vind je Koda en omgekeerd. Ongelooflijk hoe die

Koda2025-05-15T15:43:22+02:00

Distel

2025-04-23T10:39:54+02:00

Jos, Distel is nu een half hier, dus stuur ik je enkele foto’s van de wandeling deze morgen.

Distel2025-04-23T10:39:54+02:00

The boss- Woody

2025-04-16T17:03:17+02:00

Hallo, Hier ben ik eindelijk met nieuws over Woody en enkele foto’s. Woody stelt het zeer goed en voelt zich al thuis (denk ik toch ). Hij is zeer rustig, slaapt veel, eet goed, enz. Hij is al in bad geweest, wordt elke dag geborsteld en gaat op 5/5 voor de eerste

The boss- Woody2025-04-16T17:03:17+02:00

Gris

2025-04-16T11:59:25+02:00

Goedemorgen Jos, Hoe gaat het bij jullie en met de grote groep kleine viervoeters? Kleine Gris (we noemen haar vaak Grietje) doet het goed. Ik heb een paar foto's bijgevoegd. Filmpje was te groot maar zal ik op jullie facebook zetten. Warme groet, Jeroen, Petra en natuurlijk van Gris

Gris2025-04-16T11:59:25+02:00

Spike

2025-04-12T11:20:54+02:00

Hallo allemaal Hier nog een paar foto's van onze Spike zijn lui leven Groetjes Robert en Christel en Spike

Spike2025-04-12T11:20:54+02:00
Go to Top