Snowy-Zoë
Jos2025-05-21T11:03:10+02:00Zoë Hoi allen Ik wou jullie graag eens een update geven over Snowy. Wij noemen haar Zoë :) Het gaat hier enorm goed. Ze went snel aan hier thuis zijn en de eerste weken gingen veel vlotter dan verwacht. De eerste dagen was het vooral wennen (alle ruimtes en geluiden ontdekken)









