Over Jos
Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.So far Jos has created 465 blog entries.
Gray-Z (eerst Kai)
Jos2025-03-15T14:25:35+01:00Hoi Selma en alle vrijwilligers, Hier nog een berichtje van Kai... Nou ja... Inmiddels ben ik omgedoopt naar Gray-Z (beetje Crazy maar met een goed vleugje Grace )... Nu is een nieuwe naam wel wennen (maar vind ik hem eigenlijk wel helemaal best) maar een nieuw leven ook... We doen het rustig
Belja
Jos2025-03-13T17:01:48+01:00Hallo allemaal Bella maakt nu al even deel uit van ons gezin en het gaat heel goed met haar. Het was een aarzelende start maar ondertussen is ze hier volledig thuis. Ze vindt het geweldig om in de tuin rond te hollen en begint ook 'echt' te spelen. Wat ze ondertussen heel
Ayla
Jos2025-03-13T14:46:21+01:00Ayla-girl doet het nog steeds super bij ons. Ondertussen zijn zij en Thabo beste vrienden geworden die samen touwtrekken, ravotten door de tuin en daarna samen slapen. Ayla leeft helemaal op als ze buiten komt, waar ze geen moment verspild om die lange poten en neus van haar aan het werk te
Bobo
Jos2025-03-13T11:27:32+01:00Hallo Jos, Ondertussen is Bobo al 5 maanden. Het gaat goed met hem. Jasper en hij zijn de beste vrienden. Ook met de hond van mama en papa en met die van mijn zus kan hij goed overweg. We gaan ondertussen al enkele weken naar de hondenschool. Ook hier leert hij wel
Teddy
Jos2025-03-12T10:43:25+01:00Wij wilden graag een hondje en ik mama van het gezin het liefst een poedeltje. Daar stond hij dan op de site van het asiel. Een wit poedeltje met de naam Armani 11 jaar oud. Ja best oud voor een hondje maar ja wie wil deze nog denk je dan. Ik had
Week van de vrijwilliger
Jos2025-03-01T17:26:27+01:00Week van de vrijwilliger Lieve vrijwilliger, Jij bouwt aan de wereld van onze viervoeters.      Stap voor stap maak jij hun wereld mooier, echter en beter.  Jij schept orde in de chaos en brengt rust in de drukte Jouw betrokkenheid en motivatie zijn hun zuurstof: Onmisbaar, fundamenteel
Lexi
Jos2025-02-27T11:21:31+01:00Dag Jos Vier maanden geleden heb ik Lexi bij jullie geadopteerd en ik wil graag de tijd nemen om jullie te bedanken. Vanaf dag één is ze de allerliefste hond en ik kan me geen leven meer zonder haar voorstellen. Lexi voelt zich helemaal thuis en op haar gemak. Ze is vrolijk,









