Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Victor

2025-08-20T18:00:47+02:00

Vandaag, 16 augustus , woont onze beer Victor ( torretje) 1 jaar bij ons Het was een jaar van grote sprongen voorruit, en kleine achteruit. Een jaar met een paar in de vingers en handen. Een jaar van leren dat je grote behoefte doen, niet iets is om bang voor te zijn.

Victor2025-08-20T18:00:47+02:00

Zyra

2025-08-13T16:33:42+02:00

Dag Jos, Hier nog wat foto’s en video’s van onze lieve Zyra. Ze brengt zoveel vreugde in huis en is echt een schat. Eigenlijk is ze de makkelijkste hond die we ooit hebben gehad! Veel liefs,

Zyra2025-08-13T16:33:42+02:00

Senna

2025-08-13T13:18:56+02:00

Hey Jos en iedereen :-) Het was nog eens tijd voor een update van onze dikke vriend, Senna Ondertussen 3.5 jaar bij ons. Senna is helemaal op zijn gemak, wandelen doet hij nog altijd met het nodige enthousiasme en eten heeft hij helemaal onder de knie. Als hij het niet eens is,

Senna2025-08-13T13:18:56+02:00

Izzy

2025-08-06T13:16:40+02:00

Hallo, Hierbij zoals beloofd via telefoon enkele foto's van ons IZZY. Nogmaals bedankt voor deze mooie adoptie! Grtj Beatrice en Nick

Izzy2025-08-06T13:16:40+02:00

Chibo

2025-08-06T12:02:58+02:00

Hi guys, Hier even een bericht van mij, Chibo. Ja het duurde even, want er is in die zin niet zoveel gebeurd. Het gaat steeds beter met mij en voel mij nu erg thuis. Ik spreek ook al een beetje mens en mijn favoriete woorden zijn: eten, mee en wiekomtdaar.. Ik mag

Chibo2025-08-06T12:02:58+02:00

Hugo

2025-07-30T10:11:19+02:00

Dag Jos, Van de aankondiging op jullie website en de eerste dagen thuis tot beeldmateriaal nu van een koning die in een pausmobiel w rondgereden. Een jaar vol prachtige momenten. Vele groetjes van Hugo (die zijn naam hield zoals initieel gekozen door Dogmam Marleen) & Co

Hugo2025-07-30T10:11:19+02:00

Sheba

2025-07-25T12:42:07+02:00

Beste, Het is al weer van december 2016 geleden dat we Sheba bij jullie zijn komen halen. Ze was toen al 8 jaar oud en we hebben vandaag haar 17e verjaardag mogen vieren! Daar hoort natuurlijk een feestmaal bij, ze laat de 'Cesar' goed smaken. Het is een echte volhouder onze Sheba,

Sheba2025-07-25T12:42:07+02:00

Billie (voorheen Prada)

2025-07-24T10:30:14+02:00

Dag Jos en lieve mensen van het Asiel in Genk Billie (vroeger Prada) is ondertussen een half jaartje bij ons. Wat zijn we blij met haar! En zij vermoedelijk ook met ons Haar verlatingsangst en reactiviteit naar andere honden als ze aan de lijn is blijft nog altijd groot. Maar daar

Billie (voorheen Prada)2025-07-24T10:30:14+02:00

Jethro

2025-07-23T10:58:04+02:00

Goedemiddag Jos, Sorry dat we zo plots vertrokken een tijdje geleden, maar jullie waren druk in de weer en we hadden zelf ook nog een afspraak. Jethro maakt het heel goed, hij is een echte "daddy's boy" Hierbij nog wat foto's en een video van mijn thuiskomst na mijn eerste dag terug

Jethro2025-07-23T10:58:04+02:00
Go to Top