Dag Grote Jos en collega’s

Ik laat mama even een mailtje typen, want dat kan ik natuurlijk niet zelf.
Gisteren was een spannende dag. Eerst ging Cato weg en dan kwamen ze mij halen. Die mevrouw van vorige vrijdag was er terug en ze was superblij mij terug te zien. We hebben al veel geknuffeld, kusjes uitgewisseld, gespeeld en slaap ook veel…ahja, ik ben nog klein hé
Die mevrouw noemen we nu mama. Mama nam mij mee in een heerlijk zachte reismand en we stapten in een raar ding dat zij caramelleke noemt (ik vind dat raar, want het is blijkbaar een auto)
Spannend, we vertrokken rustig aan voor mijn eerste wereldreis naar het verre Wommelgem bij Antwerpen. Na twee minuten vond ik het eventjes kiesmannen en piepte zachtjes. Mama koos een heel rustig weggetje om mij even te laten wennen. Ze babbelde tegen mij, aaide mij zachtjes en ik begon het plezant te vinden. Dan zijn we naar een grote straat gegaan, een autostrade, maar daar weet ik niet zo veel meer van omdat ik pardoes in slaap viel. Autorijden is leuk, ik wist dat nog niet, maar nu wel.
Onderweg zijn we even gestopt zodat ik een plasje en een kakje kon doen, gelukkig maar want ik moest wel gaan. Ik kreeg ook wat water te drinken. Terug verder gereden en natuurlijk ben ik weer in slaap gevallen. Niet erg want mama wist de weg naar huis wel alleen te vinden.
Thuis aangekomen heeft mama mij over de drempel gedragen… hahahaha
Ik was heel heel eventjes verbaasd, maar mijn nieuwsgierigheid was te groot. Weet je wat, ik mag hier overal lekker rondlopen en dat vind ik geweldig. Ik heb samen met mama rustig heel het appartement verkend en nu weet ik zelfs al alleen mijn weg. Slim van mij hé
Weet je nog dat ik bij jullie beetje schuchter en rustig was? Hier niet hoor! Ik speel en knuffel erop los, ik achtervolg mama de hele tijd … dan noemt ze mij soms een kleine stalker 🤣🤣
Eten is even een dingetje. Gisterenmiddag heb ik de helft van mijn portie opgegeten, maar daarna wou ik niet meer eten. Ik drink wel goed en een klein stukje gedroogd vlees voor hondjes lust ik ook graag. Mijn kaka is beetje platte maar dierenarts vertelde gisterenavond dat dat mogelijk door het ontwormen is en snel beter zou zijn. Mama houdt het allemaal goed in het oog.
Volgende week dinsdag ga ik naar de dierenarts zegt mama. Kennismaken, onderzoeken en een prikje.
En mijn eerste nacht? Awel, ik heb geslapen als een roosje in mijn eigen bedje, lekker zacht en ik heb ook een zalig dekentje. Ik heb drie keer een plasje en drolletje gedaan op de puppytrainer, maar daarna direct terug in dromenland.
En vanochtend was ik megaflink zei mama. Ik wou eerst goed knuffelen en goedemorgen zeggen. Dan zijn we snel nara buiten gegaan en heb ik als een grote jongen mijn plasje en kakje in het gras gedaan 🤩 goed hé!
Gras, blaadjes en takken zijn keileuk, ik vergeet soms wat ik ook alweer wou doen omdat ik telkens iets nieuw ontdek.
Amai, ik word moe van al dat dicteren aan mama, Slaapwel en tot gauw 😴🥰
Likjes en pootje van Joske (jullie noemden mij Cees)
PS dankjewel voor jullie goede zorg en liefde toen ik bij jullie was❤️
Oh ja, kunnen jullie nog foto’s van mama Claire, broer en zusjes doorsturen en ook van mijn papa Roger? Mama gaat een fotoboek maken van mij en dan staat mijn familie er ook in 😍