Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Roxy

2025-09-18T10:45:31+02:00

Beste Zoals gevraagd en beloofd even laten weten hoe het gaat met roxy. Ze stelt het fantastisch en is emke dag druk in de weer om alles te verkennen. Zie een paar foto's. Vele groetjes van Filip, Dolores, Santo en Roxy

Roxy2025-09-18T10:45:31+02:00

Jane en Luna

2025-09-10T10:22:18+02:00

Hallo! Ik had onlangs een telefoontje van jullie gemist om te vragen hoe het met Jane en Luna gaat. Ik dacht, beelden zeggen meer dan woorden, dus zie bijlage Groetjes, Kati, Ian en Dylan

Jane en Luna2025-09-10T10:22:18+02:00

Kienavond 4 oktober 2025

2025-09-04T12:08:53+02:00

Kienavond 4 oktober 2025  KIEN OM TE ZIEN  t.v.v. VZW Dierenasiel Genk Wij organiseren op 4 oktober 2025, Werelddierendag, onze tweede Kienavond in zaal De Kastert, Kastertstraat 51 te Genk ! De deuren gaan open om 18:00 uur, en we starten stipt om 19:00 uur! Schrijf jullie snel in voor 15€ via deze link en

Kienavond 4 oktober 20252025-09-04T12:08:53+02:00

Naiko

2025-08-29T14:16:12+02:00

Hallo Hier een update over onze lieve Naiko. Hij doet het super goed en geniet van de aandacht. Knuffels en geaaid worden zijn Naiko's favoriet, hij kan er niet genoeg van krijgen. Maar eerlijk, wie kan ook nee zeggen als hij zijn poot geeft en kijkt met de lieve oogjes van hem.

Naiko2025-08-29T14:16:12+02:00

Mip

2025-08-29T14:04:31+02:00

Hoi Jos en collega’s, Het gaat heel goed met Mip! Ze voelt zich zichtbaar thuis en is helemaal uit haar schulp aan het komen. Ze is super sociaal en komt vaak om een knuffel vragen. Eten gaat goed, loopt nu al netjes aan de lijn, dol op lange wandelingen, gaat overal mee

Mip2025-08-29T14:04:31+02:00

Vicky

2025-08-27T11:09:01+02:00

Hey hey, Ik wil even laten weten dat de resultaten van Vicky haar milt binnen zijn en er is niets kwaadaardig gevonden! Verder maakt ze het goed. Ze vindt het geweldig gaten te graven in de tuin . Haar wonde geneest goed en ze is gelukkig weer haar oude zelve. Groetjes, Kirsten

Vicky2025-08-27T11:09:01+02:00

Beer

2025-08-30T16:46:14+02:00

Dag Selma en Jos! Fien en Sander hier. Misschien doen onze namen niet meteen een belletje rinkelen, maar herinneren jullie zich deze grote jongen wel: Beer Beer is nu net iets meer dan 2 jaar onze lieve huisgenoot, en ik wil jullie toch eens laten weten hoe het met hem gaat. Het

Beer2025-08-30T16:46:14+02:00

Alyana

2025-08-27T10:30:10+02:00

Beste Jos   Ik wil het dierenasiel bedanken voor de perfecte match. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn zeer waakzaam dat de juiste hond een juiste thuis krijgt. De procedure is terecht streng, maar zij maken het leuk. Zij verdienen een pluim en ik raad iedereen dit aan. Je

Alyana2025-08-27T10:30:10+02:00

Kiki- Novi

2025-08-23T13:24:49+02:00

Hoi allemaal We hebben bij aankomst thuis beslist om Kiki om te dopen naar Novi. Daar was ze wel meteen mee weg. Hier een heleboel foto's om te tonen hoe Novi het maakt en waar ze nu opgroeit. We genieten ten volle van haar en hebben het gevoel dat omgekeerd ook gezegd

Kiki- Novi2025-08-23T13:24:49+02:00

Isa

2025-08-22T11:19:35+02:00

Isa Dag Jos en Selma, het is al even geleden dat jullie nog van ons gehoord hebben maar ik vond het nu een mooie moment om nog eens even een kleine up date te sturen. Waarom denken jullie alvast direct, geen zorgen alles oké met Isa. Omdat we natuurlijk geen achtergrond

Isa2025-08-22T11:19:35+02:00
Go to Top