Hey hey,
De herfst is aangebroken en Vicky geniet van de dutjes bij de verwarming.
Haar jeuk is weer opgeflakkerd, dus heb ik haar met speciale shampoo gewassen tegen de pelletjes gisteren. Ook heeft ze haar vaccins vorige maandag gekregen. Ze was super flink en mijn collega’s zijn dol op haar.
Ik heb een bolletje onder haar tepel gevonden, maar we maken ons nog geen zorgen aangezien het zacht aanvoelt. Haar sterilisatiewonde is volledig genezen en ze is nog steeds zichzelf. Ze haalt fratsen uit, eet zoals een paard en laat geen kans schieten om te vragen naar aandacht.
Groetjes,
Kirsten en Vicky