Boyke
Jos2025-10-03T11:22:57+02:00Na bloed, zweet, tranen en vele kilometers naar België heb ik uiteindelijk onze Belg Boyke mogen adopteren. Ik ben gevallen voor dat ontzettend lekkere smoeltje van hem. Zo knap dat ik opslag verliefd was. Kijk maar naar de foto's. Met enige spanning begon ik aan de reis terug naar Rotterdam met een









