Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Joske

2025-10-22T14:57:42+02:00

Kiekeboe grote Jos, Selma en alle andere lieve collega’s en vrijwilligers, Ik woon nu een maandje bij mama in Wommelgem en ik heb mijn draai al goed gevonden. Ik ken mijn nieuwe huisje al heel goed. Ik heb lekker veel knusse nestjes en ligplekjes. Oja, ik heb ook veel speeltjes, maar echt

Joske2025-10-22T14:57:42+02:00

Boyke

2025-10-22T11:33:07+02:00

Zonder blaffend op ze af te rennen! Hij huppelde op ze af, blafte niet en ging goed samen met ze. Groetjes Mel en van je kleine vrienden Met vriendelijke groet, Melanie van der Vaart

Boyke2025-10-22T11:33:07+02:00

Guus- Güz

2025-10-22T11:12:45+02:00

Naam hond/kat Dear Jos, We are writing to give you an update on how things are going with Guus (now, Güz ). He has been unexpectedly calm at home — affectionate and playful, yet respectful of our space when we’re busy. We feel that he’s becoming less anxious and more secure

Guus- Güz2025-10-22T11:12:45+02:00

Loui’ke

2025-10-22T11:04:18+02:00

Goeie morgen Jos, Drie weken geleden hebben we thuis Loui'ke teruggenomen. En hij lijkt echt goed met ons te voelen. Da's echt fijn te zien. Een foto van hem na zijn eerste bezoek bij trimsalon in bijlage. Hij gaat heel graag met ons naar Restaurant of naar tennisclub. Hij is lief met

Loui’ke2025-10-22T11:04:18+02:00

Olly

2025-10-11T11:04:08+02:00

Dag Jos, Wij hadden vandaag een collega van jou aan de lijn die ons vroeg hoe het ondertussen met Olly gaat. Hij maakt het heel goed, hij is super flink en hij gaat graag met ons mee op pad. Vandaag heeft hij misschien wel voor het eerst de zee gezien! Hij genoot

Olly2025-10-11T11:04:08+02:00

Roxy

2025-10-09T16:34:46+02:00

Beste Ze zijn zeer blij dat Toxy deel uitmaakt van hun gezin. Het gaat fantastisch. Roxy is voor de eerste keer naar de kapper geweest en dat heeft ze fantastisch gedaan. De kapster had de idruk dat ze echt genot van de welness. Hier enkele beelden. Groeten Roxy

Roxy2025-10-09T16:34:46+02:00

Mip

2025-10-09T11:04:35+02:00

Hoi Jos en collega's, Hierbij weer een update over Mip. Het gaat heel goed Mip. Je merkt steeds meer dat ze gewend raakt. Ze blaft nauwelijks meer wanneer we gaan slapen of wanneer we even weg zijn. Ze geniet van wandelen. Ze gaat vaak mee op pad. De auto in gaan vindt

Mip2025-10-09T11:04:35+02:00

Bessie

2025-10-08T11:07:22+02:00

Dag Jos, we willen graag nog wat beelden sturen van onze mooie zomer met Bessie. Ondertussen is ze helemaal medicijnvrij en het gaat super goed met haar. Natuurlijk zal ze altijd een hondje met een rugzakje blijven, maar jullie zouden haar niet meer herkennen. Ze is veel enthousiaster, ze eet veel beter

Bessie2025-10-08T11:07:22+02:00

Francien

2025-10-04T11:15:42+02:00

Hoi Jos Francien doet het nog steeds heel goed! Ze is een flinke dame en voelt zich helemaal thuis. Alleen zijn vindt ze wel lastig, daarom proberen we haar zoveel mogelijk mee te nemen wanneer mogelijk, bijvoorbeeld naar voetbaltraining of Ilano zijn therapie. In de auto doet ze dat prima. Het zinnetje

Francien2025-10-04T11:15:42+02:00
Go to Top