Jaxx
Jos2023-02-22T10:29:43+01:00Pffff, na een dag buiten ravotten is het goed rusten met mijn stiefzusje. Alhoewel ze altijd boven op me gaat liggen. Poot van Jackson
Beste Jos en team Millie (a.k.a. Mil-Mil, Mils, Millie Vanilli,…) is nu iets langer dan een week bij ons. Het is een kleine, temperamentvolle, slimme jongedame. Over het eten, slapen, spelen, zindelijkheid hebben we absoluut geen klagen. Ze is heel leergierig en sociaal met Rio klikte het al vrij snel toen ze
Goedemorgen Bij deze willen we jullie een kleine update geven over de pup - Pip - die we maandag bij jullie hebben geadopteerd. Zoals jullie kunnen zien op de foto's, voelt ze zich al volledig thuis. Ze is echt een zonnetje in huis, is soms wel een duracell konijn, maar dat is
Dag Selma, Op 15 februari 2021 verliet ik het asiel. 2 jaar later gaat het heel goed bij mijn nieuwe thuis. Als Lucas van school of de opvang gehaald wordt, sta ik als eerste klaar om mee te gaan. Ik geniet van deze wandelingen. Ook al heeft het gesneeuwd. De sneeuw vond
Hey Jos & co, Even een update, Bippa woont inmiddels bijna 2 jaar bij ons en is een gelukkig hondje dat zich goed voelt. Ze is the queen of the house, wil niet gestoord worden als ze rust , is nog steeds een fijnproever, houdt van haar dagelijkse wandelingen en speelt graag.
Hallo Jos en dierenvrienden, Hier Junior! Ondertussen is het net iets meer als twee maanden geleden dat ik jullie verliet en ik kan jullie verzekeren dat met mij alles goed gaat. Wel goed is misschien zwak uitgedrukt, want ik ben de koning te rijk in mijn nieuwe thuis. In de afgelopen twee
Hoi Jos , Selma & alle helpende handen van Asiel Genk. Miep ( Lea door ons genoemd ) Â is een toppertje! Het voelt aan alsof zij al jaar en dag bij ons is. Het is een ongelooflijk knuffelmonster. We hebben ook het voordeel gehad dat de pleegmama zo geweldig gehandeld heeft met
Hallo Selma,Jos en iedereen, Hier nog eens een leuke update van mij,Nora. Ik ben 2,5 jaren geleden geadopteerd en ben nog steeds heel gelukkig. Heb een warme thuis,veel speelgoed, lig 's avo ds mee te snoezen in de zetel en doe vele uitstapjes mee met de wagen. Wandelen en ravotten met andere
Dag An, Ik vond het nog eens tijd voor een update en wat foto's. Alles gaat hier heel goed. Ze hebben hun draai gevonden. Ze amuseren zich kostelijk met hun 2! Zelfs yumi is aanhankelijk geworden en komt veel fletsen. Yigido spant natuurlijk nog altijd de kroon . Ze houden mekaar goed