Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Maurice

2024-11-20T11:01:08+01:00

Dag Jos  Even een update ...  Maurice doet het super , hij  word verwend  Hij krijgt nu de maaltijden van  Butternut , vind m zo lekker  Woensdag was m jarig  vandaag een feestje met veel  cadeautjes  Dikke poot van Maurice

Maurice2024-11-20T11:01:08+01:00

Benji

2024-11-14T10:30:12+01:00

besten dierenvrienden even wat nieuws van onze benji het gaat heel goed met hem hij is zeer lief eet goed drink goed en pis goed vele groetjes van ons en tot later

Benji2024-11-14T10:30:12+01:00

Milou

2024-10-26T10:35:35+02:00

Dag Jos, Milou maakt ondertussen 7 maanden deel uit van ons gezin. Het is hartverwarmend om de klik tussen onze honden te zien groeien en te ervaren dat haar komst een verrijking is voor Maslov. Milou is ondertussen een echte kantoor- en therapiehond. Ze gaat graag mee werken en geniet van het

Milou2024-10-26T10:35:35+02:00

Kaya

2024-10-25T17:36:44+02:00

Kaya doet het goed bij de politie!

Kaya2024-10-25T17:36:44+02:00

Jaïka

2024-10-19T13:57:18+02:00

Hey Jos, Even een update over Jaïka, Eerst even een vraag, liggen er in het asiel soms geen vijzen meer van haar want het is nen echte pannekoek hoor,die is duidelijk meer dan 1 vijs kwijt!! Zo een zotte doos. Meerijden is al een grote hobby van haar geworden, als ik de

Jaïka2024-10-19T13:57:18+02:00

Milko

2024-10-17T11:54:54+02:00

Dag Selma & Jos, Het heeft eventjes geduurd vooraleer het me lukte om jullie een mailtje te sturen vanwege dat het vrij druk is geweest met mijn nieuwe studie. Waarvoor sorry. Daarnaast gaat het wel super goed met onze Milko. Hij is zijn leuke, enthousiaste en lieve zelf. We gaan veel met

Milko2024-10-17T11:54:54+02:00

Cookie

2024-10-16T15:58:56+02:00

Hallo, Ik laat jullie weten dat de eerste week van Cookie goed verloopt. Wat een schatje: hij is leergierig, zindelijk, kan in de auto, blijft wat alleen, eet wanneer hij er zin in heeft, wandelt en snuffelt erop los. Hij heeft de harten van de oude moekes en kleinkinderen veroverd, …kortom een

Cookie2024-10-16T15:58:56+02:00

Bonnie

2024-10-09T11:48:55+02:00

Dag Jos, Ik wil je nogmaals bedanken om mijn adoptieaanvraag serieus te nemen en me uiteindelijk Bonnie te laten adopteren. Bonnie maakt het plaatje echt compleet. Ze doet het heel goed. Ze is al erg gehecht aan mij en knuffelt/speelt dagelijks met Zeppelin. Wandelen lukt goed, behalve op straat kan ze soms

Bonnie2024-10-09T11:48:55+02:00

Pim

2024-10-03T14:48:39+02:00

Beste Jos, Nog een update over Pim. Het is intussen ons jongste maar onmisbare pelskind. Hij luistert heel flink, kan uren spelen met vriendin Freya (ook al schelen ze ongeveer 30 kg). Hij vindt iedereen lief en iedereen vind hem geweldig. Nogmaals bedankt voor een geweldig staaltje matchmaking door jullie. Lien en

Pim2024-10-03T14:48:39+02:00
Go to Top