Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Nero

2024-12-26T11:57:45+01:00

Wij wensen u en uw familie prettige Kerstdagen en een gezond, voorspoedig en vreugdevol 2025. Mogen alle dieren in het nieuwe jaar een warme thuis vinden. Groeten, Guy en Christina en Nero

Nero2024-12-26T11:57:45+01:00

Marley

2024-12-26T11:28:47+01:00

Beste Jos, Hierbij een update over het poedeltje Marley In het kort samengevat ,het gaat heel goed met hem. Hij voelt zich hier al heel thuis, en echt op zijn gemak Hij is al op enkele weken gegroeid, qua zindelijkheid, Zelfvertrouwen  ,het leren wandelen aan een leiband gaat rustig en ontspannen .Speeltjes

Marley2024-12-26T11:28:47+01:00

Dora

2024-12-13T11:24:24+01:00

Lieve mensen van het asiel, zoals jaarlijkse gewoonte stuur ik nog een foto van Dora die vandaag 3 jaar bij ons is, deze zomer is er nog een vriendje Lex bijgekomen, hij komt ook uit een  asiel, hij is 5 jaar en ze zijn 4 poten op 1 buik vanaf de 1

Dora2024-12-13T11:24:24+01:00

Branco

2024-12-11T10:44:43+01:00

Hoi Selma en Jos, Misschien een beetje te vroeg maar we wensen jullie alvast fijne feestdagen! We gingen een hele tijd terug al eens een update met foto's sturen maar je kent het hé het dagelijks leven vliegt voorbij. Met Branco gaat het supergoed, hij is de allerliefste en speelse hond die

Branco2024-12-11T10:44:43+01:00

Bo

2024-12-04T16:54:23+01:00

Bo doet het geweldig, heeft al veel dingetjes bijgeleerd, grootste uitdaging was gisteren samen met m'n kleinzoontje... Ze was wat nerveuze dan anders, Tein is dan ook een 2 jarige snelle dappere kleuter, we zijn samen nr het speelbos geweest hij kon spelen en zij kon snuffelen naar hartenlust... Tien Tein'tje nr

Bo2024-12-04T16:54:23+01:00

Marly

2024-12-04T16:53:18+01:00

Hi Jos :) Het gaat bijzonder goed met ons knuffelmieke Ze slaapt ‘s nacht door en kan een 8-10u droog blijven, ze kan overdag goed alleen blijven, ze eet als een kampioen en knuffelen doet als geen ander Ze blijft nog wat angstig tijdens het wandelen en wordt nog geprikkeld door geluiden (auto’s, brommers,

Marly2024-12-04T16:53:18+01:00

Mavi

2024-11-27T17:36:38+01:00

Goedemiddag Jos, Nu Mavi ondertussen bijna 3 weken bij ons is, wil ik je even op de hoogte stellen hoe het met haar gaat. Ze voelt zich al helemaal thuis en is papa en mama's dikke vriend :-) Ook Max heeft haar helemaal geaccepteerd, wat in het begin wel wat stroever ging.

Mavi2024-11-27T17:36:38+01:00

Max

2024-11-27T11:34:14+01:00

Hallo allemaal Gisteren wa ik een jaartje bij mijn nieuwe gezinnetje. Wat is die tijd voorbij gevlogen! Ik voel me op en top thuis en geniet vqn knuffelen, aaien, spelen en wandelen en oh ja ook nog van eten en snoepen . Wat zijn wij een fijn gezinnetje geworden, we kunnen ons

Max2024-11-27T11:34:14+01:00

Julot (eerst Benji)

2024-11-23T15:37:32+01:00

Julot Hoi, Zoals beloofd stuur ik wat foto's van Julot en zijn nieuwe broertjes Louis en Beau. Julot is echt een succesverhaal. :-) Hij voelt zich inmiddels al helemaal thuis. Hij eet heel goed en ik ook al wat bijgekomen. Slapen doet hij met zijn broertjes of met mij in bed.

Julot (eerst Benji)2024-11-23T15:37:32+01:00
Go to Top