Juul-Shizzle
Jos2025-01-04T10:30:17+01:00Nog steeds ons engeltje. Hij wordt wel oud, beetje doof, slecht ziend. Maar blij en vrolijk. Groeten, en nog de beste wensen Elke en Peter
Nog steeds ons engeltje. Hij wordt wel oud, beetje doof, slecht ziend. Maar blij en vrolijk. Groeten, en nog de beste wensen Elke en Peter
Hey Jos, Hierbij nog even een kleine update. Over het algemeen gaat alles prima. Wandelen, laat harnasje/halsband rustig aan en uit doen. Pootjes mogen afgeveegd worden. De bal wilt hem nog niet altijd afgeven. Hangt van de dag af denk ik . Maar krijg hem dus wel al. Het grommen/happen ( in
Hey Jos, Even een update van Baya, ondertussen zou ze 8 jaar zijn volgens de chip. In ieder geval ze is nog steeds heel vinnig om dagelijks te gaan wandelen, ze springt dan hevig van blijdschap, ze kan ook zo genieten van aandacht en knuffels, ze is ne echte labrador aan t
Beste, Hier zijn enkele foto's van onze Juul die ik bij jullie geadopteerd heb. Alles verloopt super goed, bijna geen angst te zien. Zindelijk is hij ook bijna. :) En hij is Clif zijn dikke vriend, geen enkel probleem te vinden tussen beide, ze spelen vaak samen ;) Juul is nu ook
Beste, Hier nog eens een update van Zino. Onze beste vriend stelt het heel goed. Altijd content, lief, grappig en weet heel goed wat hij wil. Dol op eten, knuffels en ieders vriend. Kortom, we zijn nog steeds heel gelukkig met onze Zino. Nog enkele foto's. We wensen jullie allemaal een hoopvol
Hallo Jos, Met Bobo gaat het goed. De betekenis van zijn naam geeft weer hoe hij is (vrolijk, vriendelijk, speels). De voorbije weken zijn goed verlopen. Veel spelen, slapen, op schoot zitten en knuffelen met mij en Jasper. Jasper speelt graag met hem en is ontzettend blij met hem. 'S morgens is