Heb je een leuke kat of hond geadopteerd uit het asiel en wil je anderen laten zien dat ook asieldieren de beste vrienden kunnen worden? Of vind je het gewoon leuk dat je viervoeter op de website staat? Stuur ons je verhaal en wij plaatsen het onder de rubriek succesverhalen.
Felix
Lieve mensen van het asiel, Even om te laten weten dat het goed gaat met mij in mijn nieuwe huis. Ik ben hier nu 10 dagen en ik heb het hier
Milou(Milo) & Lila (Leila)
Beste Evelien en collega's, Maandag hebben we Milo en Leila geadopteerd. Ze zijn ondertussen al goed gewend aan hun nieuwe plekje en komen al goed naar ons toe om te genieten
Barry
Barry Hallo, Zoals beloofd enkele foto's van Barry. Barry voelt zich helemaal thuis bij mij. Hij is een vrolijk manneke, met een eigen willetje. Hij is helemaal zindelijk en kent al
Maurice
Dag Jos Mijn lieve Maurice is jarig , 10 jaar Veel cadeautjes en ( honden) taart Alles gaat prima ! Groetjes Chantal en dikke poot van Maurice
Bobke
beste mensen van het dierenasiel Genk, morgen wordt onze BOBKE (Asieund NR 247 uit 2011)Â 15 jaar oud. Na ons werkzame leven in 2011 hadden we eindelijk tijd voor een viervoetige huisgenoot.
Toulouse
Beste, Toulouse voelde zich vanaf het begin al goed op haar gemak hier. Ze komt heerlijk knuffelen als we in de zetel zitten en doet dutjes in het kattenhuisje van de





