Heb je een leuke kat of hond geadopteerd uit het asiel en wil je anderen laten zien dat ook asieldieren de beste vrienden kunnen worden? Of vind je het gewoon leuk dat je viervoeter op de website staat? Stuur ons je verhaal en wij plaatsen het onder de rubriek succesverhalen.
Lizzy
Lizzy Dag Selma Hier ben ik weer hoor! Na een nogal hobbelige zomer kan ik gelukkig zeggen dat alles weer prima gaat met mij. Na mijn sterilisatie ben ik nog steeds
Zoë
Ondertussen zijn we een half jaar verder sinds we Zoë adopteerden. En er is toch echt iets speciaal aan dit hondje hoor. Zoë is onze derde adoptiehond, dus we weten ondertussen hoe
Joske
Kiekeboe grote Jos, Selma en alle andere lieve collega’s Hier ben ik nog een keertje,  puppy Joske. Het is nu exact 10 weken geleden dat ik het nest verliet bij jullie, net
Mila
Met Mila gaat alles goed!
Bella
Hey, Even laten weten dat Bella hier al goed haar draai heeft gevonden. Het duurde niet lang vooraleer ze op ontdekking ging door het huis, met haar speeltjes begon te spelen
Lou
Het gaat super goed met ons schatje Lou, dank je wel dat we haar in ons gezin hebben mogen opnemenÂ





