Noodle
Jos2023-01-04T11:42:32+01:00Hoi Selma, Nog eens een update over Noodle. Hij is ondertussen een jaartje bij ons en het gaat goed. Af en toe nog wat pipi binnen maar daar hebben we ons al bij neergelegd. Hij doet het nu meestal alleen nog tegen de deur van de wc dus hij is wel zo









