Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Henny

2023-03-22T15:43:36+01:00

Hoi Jos, Henny is nu bijna een weekje bij ons, wat hebben wij en Henny genoten . De eerste dagen waren moeilijk voor hem, het ging goed maar je zag dat hij teruggetrokken was. Hij wilde constant op schoot en kon enkel dan rust vinden. De laatste twee dagen is het anders.

Henny2023-03-22T15:43:36+01:00

Izzy

2023-03-22T11:37:19+01:00

Hoihoi, Izzy is nu drie weken bij ons. Zo een super hond hadden wij nog niet. Ze blaft niet,behoeften geeft ze aan om buiten te gaan,bijt niks stuk,eet goed,speelt met ons maar ook alleen,rustig in huis,speels buiten. Ook met poezen heeft ze vrede gesloten,luistert fantastisch,gaat supergaaf wandelen.slaapt s avond op mijn schoot.

Izzy2023-03-22T11:37:19+01:00

Remi

2023-03-17T10:30:10+01:00

Dag Jos Het gaat goed met Remi, klasje hoger op de hondenschool en nog steeds elke dag mee naar (de gewone) school. Het zindelijk zijn lukt nu want dat was moeilijk. Met habibi klikt het en de verhoudingen verschuiven wat omdat Remi zo groot is. Enkele foto's voor jullie! Veel groeten Kristof

Remi2023-03-17T10:30:10+01:00

Rosie

2023-03-10T10:57:23+01:00

Hi Selma! Ik stop met mijn Nederlandse simkaart in m'n telefoon en zie je gemiste oproepen! Sorry dat we niet eerder de tijd hebben genomen om je te mailen. Ik zei elke zondag! Vanavond ga ik mailen en elke keer vergeten. Bij deze een volledig verslag van Rosie. Het gaat echt fantastisch! We

Rosie2023-03-10T10:57:23+01:00

Jade

2023-03-09T15:46:56+01:00

Hallo Jos, Nog een nieuwe update over onze Jade. Eigenlijk kan ik al stoppen na volgende zin: Jade is geweldig! Maar dat wist je al. Na ons verlof is het ‘normale leven’ terug zijn gangetje aan het gaan. Jade moet af en toe even alleen thuis zijn en dat doet ze goed.

Jade2023-03-09T15:46:56+01:00

Kasper

2023-03-08T17:41:26+01:00

Hey daar allemaal, Vorige week, 3 maart, is Kasper al 12 jaar geworden, binnen 2 maand zal hij reeds 3 jaar bij mij zijn. Hij is nog steeds goed gezond, doet het regelmatig wat kalmer aan, maar beschikt nog steeds over een gigantische hoeveelheid energie! Deze week had hij een hondje van

Kasper2023-03-08T17:41:26+01:00

Zyna

2023-03-08T10:48:09+01:00

Dag allemaal, Zyna hier! In Januari ben ik geadopteerd door mijn forever home. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te leren en met mijn baasjes te gaan wandelen. Dikke lek, Zyna

Zyna2023-03-08T10:48:09+01:00

Mila

2023-03-08T10:32:45+01:00

Hallo Selma, Vitesse/Mila stelt het heel goed. Ze gaat zeer graag met ons op pad, heeft al een leuke band met de andere viervoeters in onze vriendenkring. Op de hondenschool vroegen ze vandaag of ik met haar al elders lessen had gevolgd. Zij is enorm aandachtig. Thuiskomen na een wandeling vindt ze

Mila2023-03-08T10:32:45+01:00

Nala

2023-03-08T10:21:31+01:00

Dag Jos, Dag Selma, We willen jullie even informeren over de eerste week van Nala bij ons. De eerste dagen was het voor iedereen een beetje zoeken wat zijn plekje was. Het is wel verbazend hoe snel Nala zich bij ons thuis voelt. Na 2 dagen was het voor haar al niet

Nala2023-03-08T10:21:31+01:00
Go to Top