Koda
Jos2026-05-06T10:43:03+02:00Beste Selma, beste Jos, Wat zijn we trots op “ ons Kootje “ ! De TPLO is bijzonder goed verlopen evenals de revalidatie. Wat hebben we bewondering voor Koda ! ! Wat een wilskracht ! Het was volgens de chirurg een nogal bloederige operatie. Eén voordeel daarvan is de goede doorbloeding van









