Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Dora

2023-07-19T11:03:41+02:00

Dag Jos en collega's, het is alweer even geleden dat we jou en je collega's een update bezorgde over Dora. Ze heeft ondertussen haar eerste verjaardag gehad. In bijlage voeg ik alvast enkele foto's van haar en ook van Marie en Berlioz (de katten) die ook van jullie asiel komen (2017). Dora is

Dora2023-07-19T11:03:41+02:00

Zeus

2023-07-05T11:06:16+02:00

Hoi! Met Zeus gaat het heel goed! Nala is ook nog altijd van de partij, ze hebben veel aan elkaar, hoewel ze toch haar rol als alfa-teef een beetje heeft moeten afstaan. van een voltijdse naar een halftijdse job laat ons zeggen Hoe kan het ook anders met zo een stevige bink

Zeus2023-07-05T11:06:16+02:00

Juno

2023-07-05T11:05:15+02:00

Hey Jos en Selma, en alle andere medewerkers van het asiel! Hier nog eens een berichtje van Juno Het gaat nog steeds supergoed hier, niet te geloven dat ze al drie maanden bij ons is, en ze maakt al helemaal deel uit van het gezin . Ze voelt zich helemaal thuis, hier

Juno2023-07-05T11:05:15+02:00

Nino

2023-06-29T13:07:20+02:00

Hoi Linda en Jos, Hopelijk gaat alles goed met jullie! Het is weer een hele poos geleden dat wij een update over Nino hebben gestuurd, dus hierbij weer wat foto's van onze ouwe rakker Hij wordt in september alweer 9 jaar! Dat merken we inmiddels ook wel een beetje; volgens de dierenarts

Nino2023-06-29T13:07:20+02:00

Koukla

2023-06-21T11:04:04+02:00

Hallo dag Jos, Annisa hier van Koukla de Chihuahua met de gebroken kaak. Herinner je ons nog? Ik stuur eventjes een kleine update omdat Koukla nu al een jaar bij ons is. De tijd gaat toch snel. Ze is ondertussen al helemaal thuis hoor bij ons. Ze deed het van in het

Koukla2023-06-21T11:04:04+02:00

Spike

2023-06-21T10:37:49+02:00

Spike is naar de kapper geweest voor onze vakantie weer lekker kort we gaan er van genieten groetjes Rob en Christel en spike

Spike2023-06-21T10:37:49+02:00

Oliver

2023-06-21T10:36:09+02:00

Hoi Jos, Selma en alle collega’s Krista, Johan, Thomas & Maïté hier! Olli is 1 week bij ons nu… en wat doet hij het goed! Knuffelen en fletsen a volonté! Happen voor te spelen vind hij geweldig! Dit proberen we wel te minimaliseren.. dit komt goed! Hij eet en drinkt super goed!

Oliver2023-06-21T10:36:09+02:00
Go to Top