Pasha

Hey Selma,

Ik wou je even laten weten dat het heel goed gaat met Pasha.

Ze is ondertussen al helemaal ingeburgerd en draait echt mooi mee in ons gezin. Ze voelt zich duidelijk thuis: ’s nachts slaapt ze gezellig bij mij in bed en overdag verkiest ze meestal een plekje op de zetel.

Ook merk ik dat ze veel kalmer is geworden. Het lijkt alsof ze echt rust in haar hoofd heeft gevonden, wat heel fijn is om te zien. Eigenlijk verloopt alles ontzettend goed.

Het wandelen blijft nog een kleine uitdaging, maar ook daarin maakt ze enorme stappen. Waar ze vroeger op bijna elke auto reageerde, is dat nu al veel beter. Als ze 10 auto’s tegenkomt, reageert ze nog maar op ongeveer de helft — en dat is echt een grote vooruitgang.

Wat ook opvalt, is hoe snel ze nieuwe dingen oppikt. Zo heeft ze zichzelf ondertussen geleerd om deuren open te maken 😉.

Vanaf dag één is ze gewoon mee naar binnen in huis gekomen, en sindsdien heeft ze zelfs nog geen gebruik gemaakt van haar buitenren of hok — ze hoort er gewoon helemaal bij.

Je bent trouwens altijd welkom om haar nog eens te komen knuffelen!

Groetjes!