
Dag Jos,
Met Nina gaat het goed. Ze presenteert zich meer en meer als een echte teckel. Eigenwijs 

Ze blijft angstig, maar nieuwsgierigheid wint het hoofdzakelijk van angst.
Ze is ondertussen ook gestart met haar eigen bedrijfje “Graafwerken Nina”. Onze tuin ondergaat een ware metamorfose.
Hier een foto
