
Dag Jos
Hier even een update over onze Bruno.
Hij is nu bijna 2 weken bij ons en voelt zich helemaal thuis.
Sinds Bruno bij ons thuis is , is het nooit meer saai geweest. Na twee dagen deed hij al alsof hij hier altijd al gewoond heeft. De zetel werd meteen zijn favoriete plekje . Daar ligt hij het liefst te genieten, tot hij beslist dat het tijd is voor knuffels. Dan vind je hem terug op onze schoot.
Bruno geniet enorm van onze lange wandelingen. Zodra hij merkt dat we gaan vertrekken, staat hij al enthousiast klaar. Zoals jullie wel weten. 😉
Samen spelen doen wij ook graag, al overleven zijn speeltjes meestal niet zo lang. Maar dat is oké!
In de keuken is hij ook graag, zeker als er iets te rapen valt. Want als we even niet opletten dan verdwijnen de frituur snacks al voordat ze gebakken zijn.
 Gelukkig kijkt hij daarna zo onschuldig dat boos blijven bijna onmogelijk is.
 Gelukkig kijkt hij daarna zo onschuldig dat boos blijven bijna onmogelijk is.We zijn kei gelukkig met Bruno in onze familie en zouden niet meer zonder hem kunnen.
In bijlagen vind je nog wat leuke foto’s!
Groetjes
De jeugd 


