Over Jos

Deze auteur heeft nog geen informatie verstrekt.
So far Jos has created 465 blog entries.

Fonske (Rosse)

2026-01-28T14:30:44+01:00

Hoi, 'Fonske' hebben we hem genoemd, onze nieuwe kater. Bij jullie was hij gekend als 'Rosse", een timide kater van 4 jaar, die zich wel laat aaien en hier ook zichtbaar van geniet. Het zou zeker goed komen: we moeten alleen veeeeel geduld hebben met hem... Zo werd ons gezegd. Hij

Fonske (Rosse)2026-01-28T14:30:44+01:00

Mirry

2026-01-28T14:00:55+01:00

Beste Ik wou even meegeven dat Mirry (geadopteerd in december bij jullie) dat ze al veel beter is. Ik ben 2 keer nog naar de dierenarts geweest. Maar ze doet het echt goed, om maar niet te zwijgen van fantastisch. Het was even aanpassen voor haar natuurlijk. Maar al bij al,

Mirry2026-01-28T14:00:55+01:00

Flip

2026-01-21T11:28:20+01:00

Hallo Hier nog een update van flip , het gaat heel goed met flip ,het is nu 2 jaar geleden ,met wat aanpassingen en een gedragstherapeute zijn we goed bezig en is hij ondertussen goed op zijn gemak . Met regelmatig een wandeling wat hij heel graag doet . Schrokken doet hij

Flip2026-01-21T11:28:20+01:00

Güz

2026-01-14T16:54:45+01:00

Hi Jos, I hope you are doing well. I’m writing to give an update on Güz. We received a voice message from the shelter last weekend, but we weren’t able to reach the number afterward, so I thought I’d write instead. Things are going really well with Güz. He is very used

Güz2026-01-14T16:54:45+01:00

Distel

2026-01-03T13:04:20+01:00

Jos, Distel en ikzelf wensen jou en alle medewerkers van de dierenopvang een fijn jaar waarin je veel beestjes een nieuwe thuis kunt geven. Groeten, Clement

Distel2026-01-03T13:04:20+01:00

Mila

2026-01-03T10:22:21+01:00

Hey Jos, Zoals beloofd zouden we jullie nog een update sturen van Mila nu ze ondertussen al een langere tijd bij ons verblijft. Mila is een ontzettend bijzonder hondje. Ze is een onuitputtelijke bron van liefde en knuffels. Ze speelt met speeltjes en met de andere hondjes. Ook wandelen aan het riempje

Mila2026-01-03T10:22:21+01:00

Sprietje

2026-01-02T11:01:12+01:00

Gelukkig Nieuwjaar van Sprietje en broer Drago en grote zus Joy. Kris en Gina

Sprietje2026-01-02T11:01:12+01:00

Spike

2026-01-02T10:12:33+01:00

Gelukkig Nieuwjaar gewenst aan heel het team en doe zo voort in 2026 Groetjes Robert, Christel en natuurlijk van Spike

Spike2026-01-02T10:12:33+01:00

Joske

2026-01-02T10:10:09+01:00

Dag grote Jos, Liselotte en alle andere lieve collega’s, De allerlaatste dag van het jaar en wat kon ik beter doen dan terug naar mijn roots gaan? Samen met mama maakte ik de grote verre reis van Wommelgem naar het verre Genk  Tja, ik heb nog geen rijbewijs dus moest mama maar rijden

Joske2026-01-02T10:10:09+01:00
Go to Top