Pieke en Julie
Jos2023-08-23T10:46:08+02:00Hi Jos, Alles goed? Het is alweer een half jaar geleden, dat ik jullie een berichtje he gestuurd over Pieke en Julie. Het gaat heel goed met ze. Er zijn wel wat medische dingen. Pieke moest al flink wat tanden en kiezen laten trekken en ook Jullie’s gebitje moest flink gesaneerd worden.









