
Pepper
Beste Selma en Jos,
Onze allerliefste Pepper is ondertussen een maandje bij ons en ik dacht, dat is tijd voor een update!
We hebben nog geen moment spijt gehad van haar adoptie. Ze doet het echt supergoed!
Ik kan alleen maar een lofzang over haar afstekenĀ
, ze is heel lief en knuffelig, heel slim (mindgames zijn echt haar ding) en tot nu toe is elke introductie vlekkeloos verlopen.
, ze is heel lief en knuffelig, heel slim (mindgames zijn echt haar ding) en tot nu toe is elke introductie vlekkeloos verlopen.Elke ochtend doen we een wandelingetje, daar kijkt ze echt naar uit! Er wordt hier al volontĆ© “pee-mail” uitgewisseld. Dan chilled ze een hele dag in de zetel om ’s avonds klaar te staan om alles knuffels in ontvangst te nemen. Van een beetje gekkigheid in de tuin is ze zeker ook niet viesĀ
, maar haar favoriete plekje is toch wel lekker rustig in de zetel.
, maar haar favoriete plekje is toch wel lekker rustig in de zetel.We zijn echt heel blij dat we voorbij haar leeftijd hebben gekeken, want ze is zo een grote meerwaarde in ons gezin, ze zit echt volledig in ons hart!
We willen heel jullie team en in het bijzonder het opvanggezin enorm bedanken voor alle begeleiding en hulp die we ontvangen hebben tijdens de adoptie, jullie hebben echt een enorm hart voor dieren en gaan echt the extra mile om hen een goede thuis te bezorgen.
In bijlage nog wat sfeerfoto’s van Pepper.
Groetjes,
