Dag Jos,

Vorige maand heeft Zyra haar jaarlijkse vaccinaties gekregen en afgelopen maandag hebben we haar bloed laten controleren. Onze kleine meid is kerngezond, alles is perfect in orde!

Ons meisje heeft hier de tijd van haar leven… Ze is dolgelukkig!
We maken samen de mooiste wandelingen, geven haar veel liefde en wanneer de zon schijnt plonst ze vrolijk in haar badje. Ze heeft ook ontdekt wat blaffen is en aangezien onze buurman daar geen last van heeft en dit zelfs goed vindt, laten we haar daar maar vrolijk in doen.

Nicolay is ondertussen haar grote liefde geworden. Dit is heel mooi om te zien! Mij ziet ze natuurlijk ook graag, maar ik ben dan eerder haar veilige haven en de persoon naar wie ze komt wanneer ze iets nodig heeft.

We zijn nog steeds elke dag blij dat we haar geadopteerd hebben en haar dit leven nog mogen geven. We houden enorm veel van haar!

In bijlage vind je enkele foto’s en filmpjes.

Groetjes.