
Teddy
Beste,
We zijn heel erg blij met ons Teddy’tje. In het begin was het nog even wennen voor haar. Alles was natuurlijk nog nieuw en zat ze dan ook geen seconde stil. Ondertussen is het al super hard gebeterd. We merken aan haar dat ze nu echt door heeft dat dit haar huisje is. Ze gaat mooi mee buiten met ons en amuseert zich in de tuin. Binnen ligt ze bij ons op de bank tv te kijken en bij het slapen ligt ze hoofd tegen hoofd met Jan. Het zijn werkelijk 2 handen op 1 buik geworden. Ze heeft nu veel meer rust en houd enorm veel van knuffelen een echte teddybeer dus. Een betere match hadden we denk ik niet kunnen vinden.