Djindy

Hello,
Djindy hier!
Na die lange rit van Genk naar Wachtebeke ben ik eindelijk op een plekje die ik nu thuis kan noemen. Ik woon hier met mijn grote broer en die 2 zotte mensen.
In het begin had ik nog niet zo veel energie maar ondertussen voel ik me al 5 jaar jonger. In huis snuffel ik door alle kamers, zeker meerdere keren per dag. En lopen, springen en kwispelen met mijn staart, kan ik ondertussen als de beste.
Elke dag krijg ik een op maat gemaakte maaltijd om van te smullen, mjam mjam wat word ik hier verwend.
Alle zaterdagen ga ik samen met mijn baasjes naar de markt, en dan mag ik mijn mooiste kleren aandoen. Iedereen komt dan kijken naar mij, en wat vind ik die aandacht fijn! Daarna gaan we naar de slager waar ik altijd mijn sneetje vlees krijg 🙂
Onlangs mocht ik ook een weekje op vakantie bij oma en opa toen mijn baasjes naar Kroatië waren. Het was er een echt 5 sterrenhotel. Eten, slapen, in de zon liggen, buiten mijn wandelingetjes maken en elke avond op de schoot.
Zoals jullie wel horen, heb ik hier echt mijn forever home gevonden waar ik de rest van mijn leven ga kunnen genieten van al het lekkers en die fijne aandacht!
Met vriendelijke pootjes,
Djindy