Dag Jos,

Met Nina gaat het goed. Ze presenteert zich meer en meer als een echte teckel. Eigenwijs 😅
Ze blijft angstig, maar nieuwsgierigheid wint het hoofdzakelijk van angst.
Ze is ondertussen ook gestart met haar eigen bedrijfje “Graafwerken Nina”. Onze tuin ondergaat een ware metamorfose.
Hier een foto