Hey Jos!

Vandaag 1 juni vieren we Donka’s 12de verjaardag 😀
We gaan geen mooie lange wandeling meer kunnen maken, maar ze wou jullie toch eens laten zien wat ze allemaal bereikt heeft dankzij jullie zorgen en mij te vertrouwen in haar te begeleiden.
In bijlage enkele foto’s van haar avontuur met haar vroegere beste vriendje Ashtor (rip) en rustmomenten nu 🙈
Groetjes
Donka(Wonka), Zero en Nathlii