
Feest vandaag want ik mag al 8 jaar lang blij zijn met mijn Sushi´tje!
Opgehaald in het asiel als Malice, een seniorkatje met een pittig/venijnig kantje dat daarom al een mislukte adoptie achter de rug had maar -op haar tempo- helemaal opengebloeid tot mijn lieve en aanhankelijke Sushi.
Ondertussen een kranige oude dame die een rustig kattenpensioentje leeft: ongestoord slapen (want haar gehoor is niet meer dat), lekker eten (en extra liquid snacks proberen te versieren), knuffelen (ik geef haar kusjes op haar kin en ik krijg bijtjes in mijn neus in retour – al een geluk dat ze geen tandjes meer heeft
) , naar de visjes in haar kattentv kijken en dan weer van vooraf aan opnieuw beginnen met een dutje
…
) , naar de visjes in haar kattentv kijken en dan weer van vooraf aan opnieuw beginnen met een dutje
…Terwijl ik Sushi vandaag nog wat meer vertroetel, wil ik alle asielmedewerkers nog eens bedanken voor de goede zorgen die jullie elke dag weer geven aan alle katten en honden die bij jullie verblijven. Jullie inzet is goud waard!
Dank je wel!
Sushi´tje en Inge
