
Hallo,
Wou u even laten weten dat het zeer goed gaat met Smiley
De eerste dagen wat onwennig maar na 3-4 dagen al overal geweest in het huis
Was na enkele uren al door het luikje om naar boven te kunnen
Kan voorlopig tot in de veranda
Eten was de eerste dagen wat minder maar nu volle bak
In bijlage enkele foto’s
