
Hejhej,
We wilden graag even laten weten hoe het gaat met Ranga.
Hij is hier nu al bijna 2 weken bij ons, en voelt zich al helemaal thuis.
Hij heeft al enkele goeie slaapplekjes gevonden, op de kast (op een dekentje) in de zetel of op het nestje op de krabpaal die voor het raam staat waar hij lekker in de warmte van het zonnetje kan liggen. Maar als hij daar niet ligt, speelt hij heel graag met zijn speeltjes. Vooral pluimpjes en zijn mini dinoknuffel vind hij leuk. Dan zoeft hij door het huis. 🙂 Maar als we naar de keuken lopen, weet hij heel goed waar die kast met lekkers staat. 🙂 Eten doet hij heel goed! Ook gaat hij flink op de kattenbak. Van dag 1 gebruikt hij hem al heel goed. Met momentjes mogen we hem al wat aaien, maar hij laat het snel weten als het genoeg is. Een echte speelse rakker! 🙂 We houden er allemaal veel van! Bedankt! Nog enkele fotokes 🙂 Groetjes!

