Heb je een leuke kat of hond geadopteerd uit het asiel en wil je anderen laten zien dat ook asieldieren de beste vrienden kunnen worden? Of vind je het gewoon leuk dat je viervoeter op de website staat? Stuur ons je verhaal en wij plaatsen het onder de rubriek succesverhalen.
Pasha
Pasha Hey Selma, Ik wou je even laten weten dat het heel goed gaat met Pasha. Ze is ondertussen al helemaal ingeburgerd en draait echt mooi mee in ons gezin. Ze
Jenne
Hallo, Een succesverhaal dat begon in 2012. We adopteerden onze Jenne. Eentje van de gedumpte puppy's uit de bananendoos ... Nu bijna 14 jaar later en in het gezelschap van zijn maatje
Koda
Beste Selma, beste Jos, Wat zijn we trots op “ ons Kootje “ ! De TPLO is bijzonder goed verlopen evenals de revalidatie. Wat hebben we bewondering voor Koda ! ! Wat
Ozzy (Billie)
We laten jullie graag weten dat onze adoptant Billie hier thuis de naam Ozzy krijgt. Tot nu toe gaat het heel goed met hem! Eten, drinken, zijn pilletje, kattenbak,.. allemaal probleemloos.
Basko
Basko voelt zich al helemaal thuis.
Tigri
Beste Tigri voelt zich al goed thuis. De eerste nacht had ze een knus plekje gevonden bij mijn dochter op bed. Daarstraks zat ze mij voor het venster op te wachten





