Heb je een leuke kat of hond geadopteerd uit het asiel en wil je anderen laten zien dat ook asieldieren de beste vrienden kunnen worden? Of vind je het gewoon leuk dat je viervoeter op de website staat? Stuur ons je verhaal en wij plaatsen het onder de rubriek succesverhalen.
Odin & Fenrir
Hallo allemaal, We hadden jullie beloofd nog een update te sturen over Fenrir en Odin — dus bij deze! Vanuit het menselijk perspectief: Bij Fenrir was het ijs meteen gebroken; hij
Kusje
Hoi, Wil jullie laten weten dat het uitstekend met Kusje gaat ! Ze is zo lief en voorbeeldig en helemaal niet bang, wij zijn heel blij met haar !!!! Dank aan
Toby
Toby Hey Selma, Mama en ik zijn met Toby naar lermoos in Oostenrijk gegaan. We zijn ongeveer in de helft gestopt en zijn daar 1 nacht gebleven. Toby had het de eerste
Parmida
Parmida Al weer een half jaar bij ons. Ze doet het zo goed. Ze steelt de show. Iedereen vindt haar leuk. Mensen glimlachen als ze haar zien. Zo heb je altijd
Toby (eerst Phantom)
Toby Toby geniet
Suky (Storm) & Nougat (Ivy)
Hello, Storm en Ivy zijn goed toegkomen. Storm heeft eerder prioriteit gegeven aan een dutje maar Ivy wou alles eerst ontdekken. Ze zijn echt al redelijk goed op hun gemak in





