Heb je een leuke kat of hond geadopteerd uit het asiel en wil je anderen laten zien dat ook asieldieren de beste vrienden kunnen worden? Of vind je het gewoon leuk dat je viervoeter op de website staat? Stuur ons je verhaal en wij plaatsen het onder de rubriek succesverhalen.
Roxy
Hey Jos en Esther , Mijn naam is Roxy ik hoop dat je mij nog kent . Ik wil je nog even laten weten hoe het met mij gaat . Ik ben
Lilly (Mila)
Beste medewerkers, Ik wens graag langs deze weg een aantal fotootjes van Lilly sturen. Ik had telefonisch al meegedeeld dat we de naam Mila wensen te veranderen naar Lilly 🙂 Wij
Nomi (Naffy)
Beste Debby en team :), We wilden jullie graag een update geven over Naffy, of eigenlijk, over Nomi, zoals we haar inmiddels toch hebben genoemd . Nu we haar zo volledig thuis
Marie
Met Marie gaat alles goed!
Fonske (Rosse)
Hoi, 'Fonske' hebben we hem genoemd, onze nieuwe kater. Bij jullie was hij gekend als 'Rosse", een timide kater van 4 jaar, die zich wel laat aaien en hier ook zichtbaar
Mirry
Beste Ik wou even meegeven dat Mirry (geadopteerd in december bij jullie) dat ze al veel beter is. Ik ben 2 keer nog naar de dierenarts geweest. Maar ze doet het





