
Goede avond
Vandaag zijn we met Pablo terug naar DAP Sint Servatius gegaan. Hij had wondjes in zijn oren, eentje onder zijn kin en op zijn staart.
We wilden dit toch opnieuw laten nakijken omdat het erger leek te worden. Hij blijkt opnieuw een oorontsteking te hebben die jeuk veroorzaakt en heeft hiervoor de nodige behandeling gekregen.
Voor de rest stelt Pablo het goed. Hij is een lieve kater die zich makkelijk laat knuffelen, graag overal bij is en zijn plekje gevonden lijkt te hebben.
Als bijlage enkele foto’s.
Met vriendelijke groetjes
Inthe

