Hallo Debbie en medewerkers/sters,

Ik ben Ada, bij jullie noemde ik Amanda !

Een kleine update van mij : ik heb mijn tweede verjaardag gevierd in Lommel….
Wat gaat het vlug…als Inbeslagname bij jullie in het Asiel binnengekomen, met wat gezondheidsproblemen die goed opgevolgd werden, gelukkig een goed “ nestje “ gevonden, en nu twee jaar verder….!!!
Over mijn Poezenleven mag ik niet klagen…een Knuffeltje van jewelste, speelvogel, deugniet…groot ben ik niet, maar mijn “zegje” heb ik wel !!!
Groetjes aan jullie in Genk,

Ada,
Lommel