Hallo,

Wou u even laten weten dat het zeer goed gaat met Smiley

De eerste dagen wat onwennig maar na 3-4 dagen al overal geweest in het huis

Was na enkele uren al door het luikje om naar boven te kunnen

Kan voorlopig tot in de veranda

Eten was de eerste dagen wat minder maar nu volle bak

In bijlage enkele foto’s